onsdag 14 april 2010

Bröllop: Elinor och Robert 10 april 2010

Jag har träffat massor av brudpar under min långa fotokarriär. Vissa sätter sina spår på ett speciellt sätt. Elinor och Robert är ett sådant par. Dom är bara så härliga. Jag hoppas att det syns på bilderna! Jag höll på att bli knasig när jag skulle välja ut bilder, dom är ju bara så fina på alla bilderna! Jag löste mitt dilemma med att göra collage så att inte bloggen svämmar över. Det finns lika många till som jag kunde ha tagit istället. Hoppas jag valde lite rätt. Here we go...

3264331032893284
collage 132613258332733783404collage 233943432collage 33472

Den här bilden gillar jag extra mycket!

3483

Bilen som kom för att hämta upp dom till kyrkan var så läcker! Det är inte ofta man får se en knallröd Cadillac convertibel från 1959. Jag var ju bara tvungen att be Ellinor agera "kuttersmycke".
34893504

Och så åkte dom unga tu iväg till Örgryte gamla kyrka där vigsel och släktfotograferna tog vid.

Må ni lyckligt leva i alla era år sötnosar och tack för att jag fick vara med på eran stora dag!

Vilken bild är er favoritbild?

Lämna gärna en kommentar så blir brudparet glada!

6 kommentarer:

  1. De var jättejättesöta! Min favorit är den där de står tillsammans framför palmen, och sitter på bänken. Finfint!!!

    SvaraRadera
  2. Åh! Helt underbara bilder! Jättejättefina! :)
    Vi hade en Ovegranne innan. Det var jobbigt värre. :P Stor kram

    SvaraRadera
  3. åhhhhh vad fiiina dom blev!! Herreguuud du är ju fantastisk!!

    Vi är såå nöjda! Du får höra av dig om hur vi går tillväga härnäst! :)

    Gud vad roligt att se dom, så jäkla fina!!!

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder på ett fin brudpar! :) Trädgårdsföreningen/Palmhuset bjuder på sådan fin miljö att fota i. Svårt att välja ut en bild bland så många fina men jag gillar ettan och fyran mest. :)

    SvaraRadera
  5. Jag gillar allihop - de ser verkligen lycliga ut... Älskar bilden på bruden bakifrån.

    SvaraRadera